【大角咀搵樓】君滙港・大同新邨・形品·星寓 ・原區升學比率稱王

不少對學校校網有揀擇的父母,都會知道著名的32校網, 可能相比傳統名校網,它的名校數量未必有那麼多,但是對於不想搬來搬去的家庭來說,這裡就是最佳之一!為甚麼?去片!

32校網當中有八間小學,其中六間都相當出名,比如中華基督教會協和小學,大角咀天主教小學,聖公會基榮小學等等,全部都是貴精不貴多的高質學校。之前講到不想搬來搬去的父母就特別開心,為甚麼?因為32校網升中比率是68%,即係近7成都是原區直升,父母日後無須煩搬來搬去!加上油尖旺區坐擁不少著名中學︰真光女書院、華仁書院、拔萃女書院、嘉諾撒聖瑪利書院等等,全部都是數一數二的名校!

君匯港

君匯港
君匯港

位於港鐵奧運站上蓋的君匯港,是返學返工家庭的寶地,長期都極受家庭客捧場。 君匯港有五座物業,超過1500個單位!第1-2座主攻800-1000尺以上的大單位!3-6座就主打兩房間隔,全面針對多元組合家庭,難怪那麼受歡迎!

這裡樓底高度約為8呎幾至10呎幾!戶戶獨立式廚房設計,煮飯的家庭就最開心!而且這裡四周景觀開揚,不少單位可以望到避風塘以及維港西岸的景色。屋苑擁有大型豪華會所設施,而且樓下冇幾遠就係奧海城,落街買嘢,返工返學,日常生活完全冇難度!

大同新邨

大同新邨
大同新邨

大角咀新舊樓交融之下,入場門檻親民的大同新邨,是不少上車家庭客之選。 大同新邨由15座物業組成,提供超過2100個單位,提供開放式至兩房單位,兩房供應較多。 雖然屋苑屬於70年代的物業,但是內籠間隔均稱,完全實用至上,普遍實用率都是八成以上,在同區而言相對優勝。

精打細算的家庭客,當然要注重生活的性價比,屋苑冇大型會所,但就有大量的民生商舖、街坊小店,街市大樓!而且行5分鐘就可以去到奧海城,飲食生活完全可以照顧周到! 除此之外,大同新邨坐落於奧運站、太子站、旺角站中間,去到4任何一個都是5-10分鐘步行距離, 樓下亦有大量交通工具可以選擇,出門返學都方便非常!

形品·星寓

形品·星寓
形品·星寓

而大同新邨附近的形品·星寓 ,屬於單幢式精品住宅,小型家庭亦值得留意! 屋苑共有377伙,近七成為開放式或一房間隔,主攻單身貴族及分支小家庭。 單位樓高11尺,長廳型設計,採光度高,空間感強,家庭成員較多都不會覺得擠迫。

由這裡行去地鐵站絕對不遠,擁有三鐵優勢。行10分鐘就到奧運站、太子站或者旺角站。絕對比起好多地方更加方便吸引。 附近生活配套亦都一應俱全,除了大型商場奧海城之外,周邊的生活小店以及特色餐飲,令平日生享更多選擇享受! 

客服熱線:2311-1200

相關文章 :

【直播論壇】收租養老,傳統智慧過時?... 香港人全球最長壽,平均活過 80 歲,意味退休生活隨時超過 20 年,要退而不憂,認真要提前部署!由成家博客老師「諗Sir」、首席樓市分析師...
【馬鞍山搵樓】天宇海.曉峯灣畔.嵐岸.換樓新熱點... 近年唔少換樓客聚焦馬鞍山,全因馬鐵通車之後,呢度嘅靚盤漸漸受到大眾注目!無敵海景,背山面海,成熟嘅配套發展,靜中帶旺嘅社區模式,係唔少換樓人...
【 馬鞍山搵樓】聽濤雅苑.銀湖·天峰.星漣海.新貴換樓潮流地... 自從馬鐵通車之後,馬鞍山成為唔少換樓客嘅必爭之地。呢度環境優美,背山面海,社區配套成熟,而且發展潛力巨大。今次要介紹嘅換樓熱點,絕對係唔少中...
【屯門搵樓】豫豐花園.聚康山莊.怡樂花園.換樓客的世外桃源... 屯門係眾所周知嘅上車天堂,不過可能唔多人知道,其實呢區都係換樓客嘅世外桃源。 如果想細屋換大屋,又或者搵返啲有規模同配套嘅私樓,今集介紹嘅屋...
【將軍澳、寶琳搵樓】 疊翠軒,英明苑,茵怡花園.實用配套一流景觀... 近年將軍澳的寶琳交通越來越豐富,加上起動九龍東計劃一步一步實施,商、住發展都充滿機遇,因此令到這一區的樓盤成為香港其中一個交投熱點。今次繼續...
分享: