【你想做業主】直擊實戰個案 專家投資心法大公開!

香港人出名靈活、變通、效率高,即使在疫巿、需要排長龍睇示位又或者無樓睇,也無法動搖做業主的決心。 

然而做業主又怎會如此簡單?就算已經儲到首期又有置業決心,仍然需要有策略。為了提升各位見習業主的戰鬥力,一連三集我們直擊三對不同背景、擁有不同置業需求的情侶,陪住他們搵樓睇樓。今次來到最後一集,究竟還有甚麼關要過?又會否有個Happy Ending呢?

美聯物業特約VIU TV【你想做業主】置業真人show將從11月14日起,連續三周於週六晚10:45熱播!

第一集足本版回顧:

第二集足本版回顧:

第三集足本版回顧

上一集,一心想換樓的老婆Hathi覺得老公Daniel沒有做足功課,樓都未睇就轉身離開。另一邊廂,考慮買多層樓做投資用途的Ryan則事先透過app做好資料收集,而後終於同太太Judy爭取到出去睇樓的機會。

今集來到結局篇,Ryan終於有機會展示「睇樓專家」的基本功,由於睇樓前已經貨比三家、掌握同區盤源資訊,來到後便直接單刀直入問「是否有議價空間」。而Hathi同Daniel經歷了第一次睇樓的出師不利後,今次終於順利來到單位,向來有要求的Hathi竟還在睇完樓之後主動同Daniel say sorry。

買樓心法第一句——「先了解,後投資」!三對情侶三個願望,最後到底是否達成?用多少錢買了哪一層樓?

其實這都不是這個節目的重點,我們想借他們的置業故事告訴大家——買樓是為了一個有你有我的家、一個安樂窩。無論你正打算上車換樓還是投資,過程總會遇上不同的問題,但辦法總比困難多,一家人一齊努力,做足功課,找對幫手,一定可以解鎖成就。如果你想做業主…就決心去做啦!香港人!

想做業主?想搵幫手?立即下載升級版美聯筍盤APP,搵樓,美聯夠快「搜」!

相關文章 :

【你想做業主】老婆換樓要求多多 「絕世」筍盤邊度搵?... 香港人出名繁忙又心急,「做業主」更加要夠準夠貼夠快「搜」。辛苦儲到首期只是第一步,之後還有甚麼關要過?講求成本效益的你,如何可以用最少時間同...
【你想做業主】40萬首期揸手 460萬樓有冇得諗?... 美聯物業特約VIU TV【你想做業主】置業真人show將從11月14日起,連續三週於周六晚10:45熱播!...
【你想做業主】自僱人士3大按揭難關逐關拆!... 電視真人騷節目「你想做業主」以真實個案分享買樓初哥遇上的難題,第1集講述月入共4萬的情侶希望買入一個460萬的二手私人單位,但老公為自僱人士...
【你想做業主】有首期就可以做業主? 直擊實戰買樓個案!... 「做業主」是不少香港人的夢想,之所以通常停留在「想」,主要因為置業這條路挑戰重重,令到買樓初哥處處碰壁;而就算是投資老手,也時常陷入置業迷思...
【我要做業主!】上車·換樓·投資·收租·按揭全攻略... 美聯集團旗下經絡按揭轉介聯合TVB翡翠台打造置業按揭特輯【我要做業主】,無論你是上車新手或者資深投資者,相信都可以從中汲取至新、至齊、至貼的...
分享: