【你想做業主】老婆換樓要求多多 「絕世」筍盤邊度搵?

香港人出名繁忙又心急,「做業主」更加要夠準夠貼夠快「搜」。辛苦儲到首期只是第一步,之後還有甚麼關要過?講求成本效益的你,如何可以用最少時間同成本,做出至Smart決定?

美聯物業特約VIU TV【你想做業主】置業真人show將從11月14日起,連續三週於周六晚10:45熱播!

第一集足本版回顧

第二集足本版回顧

上一集,製作組找來三對不同背景的情侶,跟著他們全城搵樓,直擊三段不一樣的置業旅程,希望有為同樣有「業主夢」的你帶來啟示喇!

各位還記不記得強勢老婆Hathi?一心想換樓的她,似乎對新屋好有要求,究竟一次過要滿足幾多個搵樓願望?而老公Daniel則好似永遠無法了解老婆心目中「筍盤」具體甚麼樣,「矛盾」一觸即發。

而全職投資者Ryan已有三層樓在手,最新目標是買多層樓做投資用途,但老婆Judy則希望他多顧家,原來因為屋企多了個BB,身經百戰的他如何拆解時間管理難題?又有甚麼殺手锏?

而上集出師不利的小情侶Monkey同Emily,心中「做業主」團火會愈燒愈旺還是熄滅呢?

3對情侶置業疑難再升級 想知劇情就密切留意節目喇!

想做業主?想搵幫手?立即下載升級版美聯筍盤APP,搵樓,美聯夠快「搜」!

相關文章 :

【你想做業主】40萬首期揸手 460萬樓有冇得諗?... 美聯物業特約VIU TV【你想做業主】置業真人show將從11月14日起,連續三週於周六晚10:45熱播!...
【你想做業主】直擊實戰個案 專家投資心法大公開!... 香港人出名靈活、變通、效率高,即使在疫巿、需要排長龍睇示位又或者無樓睇,也無法動搖做業主的決心。 然而做業主又怎會如此簡單?就算已經儲到首期...
【你想做業主】自僱人士3大按揭難關逐關拆!... 電視真人騷節目「你想做業主」以真實個案分享買樓初哥遇上的難題,第1集講述月入共4萬的情侶希望買入一個460萬的二手私人單位,但老公為自僱人士...
【你想做業主】有首期就可以做業主? 直擊實戰買樓個案!... 「做業主」是不少香港人的夢想,之所以通常停留在「想」,主要因為置業這條路挑戰重重,令到買樓初哥處處碰壁;而就算是投資老手,也時常陷入置業迷思...
【我要做業主!】上車·換樓·投資·收租·按揭全攻略... 美聯集團旗下經絡按揭轉介聯合TVB翡翠台打造置業按揭特輯【我要做業主】,無論你是上車新手或者資深投資者,相信都可以從中汲取至新、至齊、至貼的...
分享: