【麗城花園】換樓3房小社區

麗城花園位於青山公路荃灣段,距離港鐵荃灣站大約幾分鐘車程,但自成一角,環境及實用率比市中心稍勝一籌。為愛靜嘅換樓客度身訂造。

麗城花園分3期發展,有19座,單位總數逾6000伙,以荃灣黎講,規模數一數二。屋苑主攻3房戶,大部份都以套房間隔,廳大房大,有住得鬆動;亦有少量2房開則,名副其實換樓天堂。

麗城花園規模大,發展猶如小社區,每期設有商場同小商舖,提供食肆同生活服務,3期基座就係街市,方便居民日常補給;不過要留意,屋苑每期泳池、健身室等康樂設施,住客唔可以共用。

家長客特別鍾情麗城花園附近嘅幼稚園,區內亦有名牌小學,好大程度方便仔女返學。住客平日外出靠巴士、小巴駁腳,無論去市中心,定係西鐵站,班次尚算頻密。

海灣花園位處嘅62小學校網,包括:荃灣官立小學、香港浸信會聯會小學、中華基督教會基慧小學(馬灣),同埋,海壩街官立小學至於,荃灣區中學,包括:荃灣官立中學、可風中學(嗇色園主辦)、荃灣公立何傳耀紀念中學、寶安商會王少清中學,都係家長心儀目標之一。

客服熱線:2311-1200

相關文章 :

【海之戀‧愛炫美】無敵海景私樓 配套齊全... 荃灣西鐵站上蓋屋苑海之戀第二期項目愛炫美,是區內焦點新盤之一,盡顯地利優勢,接通鐵路網絡,四通八達。自住出入方便,投資亦具潛力,大部份單位景...
【荃灣】海濱神配套 這個地段你還不知道?... 住在荃灣,家中也可以享受到汀九橋的壯闊及海天一色,優美的避風塘海濱景致加上成熟的社區配套,就是住在鬧市的同時,也住在了世外桃源。...
【水藍・天岸】配套完善 東涌低密度之選... 東涌近年發展迅速,交通網絡日趨完善,私人物業林立,成為新興中産人士的熱門選擇。其中水藍・天岸屬於藍天海岸的第 4 期發展項目,是區內少數低密...
【馬鞍山搵樓】天宇海.曉峯灣畔.嵐岸.換樓新熱點... 近年唔少換樓客聚焦馬鞍山,全因馬鐵通車之後,呢度嘅靚盤漸漸受到大眾注目!無敵海景,背山面海,成熟嘅配套發展,靜中帶旺嘅社區模式,係唔少換樓人...
【 馬鞍山搵樓】聽濤雅苑.銀湖·天峰.星漣海.新貴換樓潮流地... 自從馬鐵通車之後,馬鞍山成為唔少換樓客嘅必爭之地。呢度環境優美,背山面海,社區配套成熟,而且發展潛力巨大。今次要介紹嘅換樓熱點,絕對係唔少中...
分享: