美 善 會
 
「開開心心送暑假」花絮

美 善 會 在 25/8/2002 再 次 舉 辦 兒 童 暑 期 戶 外 活 動 , 由 義 工 同 事 帶 領 「基督 教 勵 行 會」轄 下 院 舍 的 小 朋 友 參 觀 海 防 博 物 館 及 到 山 頂 遊 玩,希 望 藉 此 可 以 讓 該 院 舍 的 小 朋 友 多 些 認 識 香 港 不 同 的 地 方 及 增 廣 見 聞,同 時 可 以 開 開 心 心 送 暑 假 迎 接 新 的 學 年 。 今 次 真 多 得 每 位 義 工 同 事 的 幫 忙,不 怕 辛 苦, 烈 日 當 空 協 助 帶 領 小 朋 友 到 戶 外 地 方 遊 玩, 還 要 照 顧 每 位 小 朋 友 的 安 全,實 在 不 可 多 得 。 另 外 還 要 特 別 多 謝 窩 打 老 道 京 士 柏 分 行 義 工 同 事 Panny Hui , 私 人 帶 了 數 十 份 禮 物 送 給 每 位 小 朋 友,實 行 出 錢 出 力,把 美 善 會 的 精 神 完 全 發 揮 。 以 下 與 大 家 一 同 分 享 活 動 花 絮 。

第一站到了海防博物館, 一齊影張大合照。
小朋友在坦克車前好威風呀!
守秩序排隊入電影院欣賞海防發展歷史。
  美善會在哈廸斯準備了午餐大會, 有些小朋友一口氣食四五件雞, 認真厲害!
 
嚟到山頂當然要欣賞腳底下的香港美景啦。 義工同事齊齊請小朋友食雪榚, 睇吓啲小朋友幾開心!

美 善 會

簡介
委員
嘉許計劃
活動計劃
義工守則
活動花絮
義工心聲