美 善 會
 
麥 當 勞 叔 叔 之 家「聖 誕 嘉 年 華 會」花 絮

為 迎 接 普 天 同 慶 之 聖 誕 節,美 善 會 在 10/12/2002 率 先 為 麥 當 勞 叔 叔 之 家 的 癌 症 兒 童 舉 行 了 一 個 開 心 又 熱 鬧 的「聖 誕 嘉 年 華 會」。 當 中 主 角 聖 誕 老 人 當 然 唔 少 得,聖 誕 老 人 一 出 場 便 大 派 禮 物,小 朋 友 們 都 嚷 著 要 與 聖 誕 老 人 影 相,好 彩 我 們 早 已 準 備 了 即 影 即 有 相 機,那 就 可 以 滿 足 到 小 朋 友 的 要 求 啦。今 次 參 加 義 工 的 同 事 無 論 是 前 線 或 後 勤 都 非 常 踴 躍,沙 田 瑞 峰 分 行 Jimmy Tsao 還 一 家 大 細 連 菲 傭 都 一 齊 參 與,非 常 鼎 力 支 持。還 要 特 別 多 謝 扮 演 聖 誕 老 人 的 物 業 資 訊 部 Ralph Wong,因 為 這 個 角 色 真 係 非 常 辛 苦,少 啲 耐 熱 能 力 都 唔 得。

一 到 步,十 多 位 義 工 便 即 刻 到 廚 房 埋 首 準 備 70 人 的 大 食 會。
其 他 義 工 為 院 舍 掛 上 充 滿 聖 誕 氣 氛 的 紅 色 窗 簾 布, 以 應 聖 誕 佳 節 快 將 來 臨。
     
 
大 人 小 朋 友 都唔 會 放 過 同 聖 誕 老 人 影 相 的 機 會!   食 物 已 經 準 備 好, 當 然 要 影 張 相 比 大 家 睇 吓 義 工 們 的 傑 作 啦!
 
小 朋 友 玩 估 領 袖 非 常 了 得,搞 到 義 工"佗 佗 令"   當 然 要 影 張 大 合 照 留 念 啦!
     

美 善 會

簡介
委員
嘉許計劃
活動計劃
義工守則
活動花絮
義工心聲