美 善 會
 
「 海 洋 世 界 全 接 觸 」 活 動 花 絮

美 善 會 2003 年 度 的 兒 童 暑 期 義 工 活 動 已 經 開 始 啦 , 十 多 位 義 工 於 30/7/2003 帶 領 基 督 教 勵 行 會 50 名 小 朋 友 一 起 到 海 洋 公 園 遊 覽 , 由 於 大 部 份 小 朋 友 都 是 第 一 次 到 海 洋 公 園 , 所 以 顯 得 非 常 興 奮 , 而 這 種 興 奮 的 心 情 完 全 感 染 了 我 們 的 義 工 , 所 以 即 使 在 33 度 的 高 溫 天 氣 之 下 , 眾 義 工 都 完 全 不 覺 辛 苦 , 還 非 常 落 力 地 帶 著 小 朋 友 這 邊 走 又 那 邊 走 的 到 處 遊 覽 , 美 善 會 實 在 非 常 多 謝 義 工 們 的 支 持 。 以 下 就 帶 你 們 一 齊 再 去 遊 覽 海 洋 公 園 啦 !

今次活動共接近有70人參加, 場面相當熱鬧。
小朋友見到後面嗰隻熊貓, 就即刻話要影相留念啦!
去到恐龍屋, 佢哋話要扮吓恐龍喎。
而家已經有乜地方重可以有木馬騎啦, 所以大人細路都要玩。
玩足一朝已經好肚餓, 所以個個只係顧住食, 都唔記得望吓個鏡頭啦。
海洋館內見到咁多新奇的魚類, 個個都叫到「哇哇」聲。
去到鯊魚館, 佢哋話要扮到好似啲鯊魚一樣咁cool喎。
辛苦咗成日啦, 臨走前咁多位義工影番張合照, 今次旅程大家都話十分十分難忘呀!

 

美 善 會

簡介
委員
嘉許計劃
活動計劃
義工守則
活動花絮
義工心聲