美 善 會
 
「 太 陽 活 動 齊 清 潔 」 活 動 花 絮

美 善 會 十 多 位 義 工 於 8 月 13 日 帶 領 33 位 『 香 港 保 護 兒 童 會 』 的 小 朋 友 到 石 澳 海 灘 , 不 是 為 了 晒 太 陽 亦 不 是 為 了 游 水 ; 而 是 做 了 一 件 好 有 意 義 的 工 作 ~ 清 潔 海 灘 ! 藉 著 清 潔 沙 灘 向 小 朋 友 傳 遞 自 律 及 環 保 的 訊 息 。 在 清 潔 過 程 中 不 但 沒 有 下 雨 且 陽 光 普 照 , 雖 然 烈 日 當 空 , 但 各 小 朋 友 及 義 工 均 很 落 力 地 撿 拾 垃 圾 。 做 完 清 潔 後 , 再 同 小 朋 友 到 香 港 公 園 遊 覽 並 到 茶 具 博 物 館 參 觀 。 原 來 小 朋 友 的 體 力 真 的 不 能 睇 少 呢 !

以 下 就 係 當 日 活 動 的 相 片 , 大 家 一 齊 分 享 一 下 :

今次活動連同義工有50多人,一到海灘當然整張大合照先啦!
做完一輪勞動工作,梗係要醫下肚食番餐勁啦!
你睇下小朋友幾咁落力咁撿拾沙灘垃圾!
去到香港公園一見到D雀鳥,小朋友就好開心咁一邊睇一邊評頭品足咁爭論邊隻最靚。
離開香港公園前的大合照,可以睇得出小朋友個個除咗玩到面紅紅外仲變晒濕水雞添!

 

美 善 會

簡介
委員
嘉許計劃
活動計劃
義工守則
活動花絮
義工心聲